2013. február 12., kedd

A Bécsi Egyetem pályázati felhívása




Az Eötvös Loránd Tudományegyetem pályázatot írt ki az ELTE és a Bécsi Egyetem kétoldalú megállapodása alapján az ELTE RH NKMO által koordinált ösztöndíjra, melynek keretében a bécsi partneregyetem 3 PhD-jelölt, illetve PhD utáni Post-Doc ELTE hallgatót fogad kutatómunka céljából ösztöndíjas támogatás keretében 1 hónapra 2013. április és november között (április és november hónapokban is). A cél fiatal PhD-jelöltek és PhD-val nem több mint 7 éve rendelkező kutatók mobilitásának elősegítése.
A pályázók fogadása többfordulós pályázati rendszerben dől el. A pályázókat kizárólag az Eötvös Loránd Tudományegyetem jelölheti.
A pályázati anyaghoz az alábbi dokumentumokat kell csatolni egy példányban, angol nyelven:
– Kitöltött jelentkezési lap (Information sheet)
– Önéletrajz
– Publikációs lista (amennyiben van)
– A kutatási projekt részletes bemutatása bibliográfiával, kitérve arra, hogy miért választják a Bécsi Egyetemet kutatásuk helyszínéül (maximum 2 oldal)
– Oktatói ajánlólevél egy ELTE-oktatótól
– Oktatói befogadólevél (Letter of Acceptance): a Bécsi Egyetem egyik oktatójától, mely tartalmazza a kint tartózkodás pontos dátumát is (a partneregyetem oktatójával megbeszélve és jóváhagyva). Az alábbi linken található tájékoztatás az egyetem szervezeti egységeiről és oktatóiról:http://www.univie.ac.at/en/organisation/
A pályázat kétfordulós. Az első fordulón az ELTE ad hoc bizottsága választja ki azt az öt pályázót, akik közül hármat biztos jelöltként, kettőt várólistán lévő jelöltként továbbít a Bécsi Egyetem felé.
Kérjük, pályázatukat minden esetben gondosan állítsák össze. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy hiánypótlásra sem az ELTE-n, sem a Bécsi Egyetemen nincs lehetőség.
A pályázat időtartama:
A hallgató egy hónapos időszakra pályázhat 2013. április és november között (április és november hónapokra is).
A pályázat benyújtási határideje: 2013. február 21. (14:00-ig)
A pályázat kizárólag elektronikus úton nyújtható be Rakács Anett részére (ELTE Rektori Hivatal
Nemzetközi Képzési és Mobilitási Osztály) az alábbi címre: rakacs.anett@rekthiv.elte.hu
További információ:
http://international.univie.ac.at/
Guidelines for the exchange of young researchers


Az eredeti pályázati kiírás az ELTE honlapján:  http://www.elte.hu/hallgatoi_mobilitasi_palyazatok#becs




Nincsenek megjegyzések: